מברגה מקיטה - Makita

חברת מקיטה – Makita הינה מותג בינלאומי לכלי עבודה חשמליים שנוסד בשנת 1915 ומשווק כיום בעשרות מדינות ברחבי העולם. החברה דוגלת בחדשנות ובייצור מוצרים שמהווים את חוד החנית בתעשייה. לחברה 10 מפעלים ב-8 מדינות שונות. מוצריה עמידים, איכותיים, קומפקטיים ובעלי ויברציה פחותה, ובשל כך גם זוכים לאהדה בקרב משתמשים מקצועיים בכל עבר. החברה מייצרת מברגות, מברגות אימפקט, מסורים מסוגים שונים, סוללות ליתיום, מקדחות, פטישים, פטישונים, מפוחים – ועוד.

תוצאות: 14
בחרת לסנן לפי: מברגות Makita
סוללה בערכה
טווח מחירים
הספק
230W(1)
270W(1)
570W(2)
מתח
7.2V(1)
10.8V(1)
18V(8)
נוספו לאחרונה

מברגות תוצרת מקיטה

החברה מייצרת מספר סוגים של מברגות – מברגות רגילות, מברגות אימפקט ומברגות/מקדחות. מברגה מקיטה, ככל המוצרים של החברה, הינה מברגה קלה ונוחה לתפעול. משקלה קל ולכן היא נוחה לנשיאה ולאחיזה ושימוש בזמן העבודה. המברגות עצמתיות, בעלות סל"ד גבוה, ויסות מהירות אלקטרוני ומומנט פיתול גבוה. אלו מתוכן שכוללות פונקציית קדיחה ניחנות בכושר קידוח מרשים. כל מברגה מקיטה מיועדת לשימוש במצבים שונים, ואנשי מקצוע צריכים להחזיק באמתחתם יותר מאשר מברגה מסוג אחד. מברגת אימפקט מקיטה למשל הינה בעלת פונקציה של הלימה בנוסף לפעולת הסיבוב שלה ולכן מתאימה לביצוע עבודות קשות יותר, ולמברגה/מקדחה רוטטת פונקציה של רטט שמאפשרת קידוח יעיל בחומרים קשיחים.

סוגי מברגות

  • מברגה מקיטה חשמלית פועלת במתח עבודה של 18V, בעלת מהירות עבודה של בין 0-2,900 סל"ד, קצב רטיטות לדקה של בין 0-3500 רטיטות, מומנט פיתול של 165 ניוטון-מטר ומשקל של 1.3 ק"ג בלבד.
  • מברגה/מקדחה מקיטה פועלת במתח עבודה של 18V, בעלת כושר קידוח של 13 מ"מ בברזל ו-36 מ"מ בעץ, 2 מהירויות עבודה שונות: 0-1,300 סל"ד ו- 0-400 סל"ד, מומנט פיתול מקסימאלי של 27/42 ניוטון-מטר ומשקל של 1.6 ק"ג בלבד. ישנה גם מברגה/מקדחה רוטטת אשר כוללת גם מצב של קידוח + רטיטה.
  • מברגת אימפקט תוצרת מקיטה פועלת במתח של 18V, קצב של 0-3,500 רטיטות לדקה, מהירות של 0-2,900 סל"ד, מומנט פיתול מקסימאלי של 165 ניוטון-מטר, בעלת תאורת לד להארת איזור העבודה ומשקל של 1.5 ק"ג בלבד.

מברגות לכל המשתמשים

מוצרי מקיטה הם מוצרים איכותיים, עוצמתיים, עמידים ונעימים לתפעול, בעלי ויברציה נמוכה ובטיחות גבוהה בעת השימוש. יתרונות אלו מנגישים אותם לכל סוגי המשתמשים, בין אם מדובר באנשי מקצוע או בכל אדם פרטי שמתקן או בונה בצורה מזדמנת ולעיתים רחוקות. באופן כללי, מברגה היא מוצר בעל שימושים רבים ואנשים רבים מחזיקים מברגה מקיטה לצורכי הברגה וקדיחה.

מברגות מקיטה באתר בית סנטר

מברגות מקיטה ומברגות אימפקט מקיטה מסוגים שונים זמינות כעת באתר ברכישה מאובטחת, כולל אחריות, שירות לקוחות אישי ומשלוח אקספרס עד הבית ללא תוספת תשלום. ניתן לרכוש בנוסף גם סט ביטים איכותי של חברת בוש. קיימת אפשרות לרכוש את גוף המברגה בלבד או לרכוש סט הכולל גם סוללות ליתיום, מטען מהיר וחכם ומזוודה קשיחה, וכך לבצע רכישה שלמה. מברגה מקיטה תשמש אתכם נאמנה במשך זמן רב ותבצע עבודה איכותית ומדויקת.