כלי עבודה לרכב

הרכב שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אבל הוא גם  כלי גדול ומורכב הזקוק לתחזוקה מתמדת, ולא פעם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו תקועים בדרך מהעבודה או נוסעים בחשש בצד הדרך עם גלגל תקול. במקרים כאלו, חשוב שיהיו איתנו כלי עבודה לרכב שיעזרו לנו להתמודד עם הצרות השונות. יש מספר סוגים חשובים של כלי עבודה לרכב, וביניהם שני כלי עבודה לרכב שרצוי מאוד להצטייד בהם, בין אם אתם אנשים פרטיים או אנשי מקצוע – מטען מצברים, וקומפרסור. 

מטען מצברים

אין דבר מבאס יותר מלהיכנס לרכב ולגלות שהוא לא מתניע כי המצבר התרוקן, מסיבה כזו או אחרת, ועכשיו אתם תקועים (במקרה הטוב בבית, במקרה הרע בסופרמרקט עם כל הקניות או בכל מקום מרוחק אחר). כדי להימנע מהמצבים האלו כדאי להצטייד בכלי עבודה לרכב כמו מטען מצברים. מטען מצברים יעיל מאוד במצבי חירום פתאומיים, ומאפשר לכם להטעין את המצבר ולהתניע את הרכב מבלי לבקש עזרה מזרים ברחוב בניסיון נואש לאתר כבלים להתנעה. מטעני מצברים נבדלים זה מזה בנתונים כמו זרם טעינה אפקטיבי, מצבי טעינה, מתח טעינה, מידות ומשקל. ישנם מטענים המתאימים יותר לשימוש מקצועי ופשוטים יותר המיועדים לשימוש ביתי. 

קומפרסור

עוד כלי עבודה לרכב שכדאי להצטייד בו הוא הקומפרסור (ובעברית, המדחס). אם חוויתם פעם “פנצ’ר” באמצע הנסיעה או שהרגשתם שהגלגל לא ממש סוחב, אתם בטח יודעים שמדובר על מצב לא נעים ואפילו מלחיץ. קומפרסור הוא כלי עבודה לרכב שמהווה פתרון חירום ומאפשר לנפח את הגלגל בכל מקום ולהגיע בביטחה למוסך הקרוב. קומפרסורים נבדלים זה מזה בנתונים שונים כמו הנפח שלהם, מספר הבוכנות, המנוע, דרך הפעולה ולחץ מקסימלי. חשוב להתאים את הקומפרסור לנפח הגלגל של הרכב הספציפי שלכם.

מחפשים כלי עבודה לרכב כגון מדחסים לרכב או מטען למצבר? צפו והתרשמו ממגוון הדגמים שבעמוד!

בחרת לסנן לפי: כלי עבודה לרכב
כלי עבודה לרכב
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה