כלי עבודה לניקיון

אין אדם, משרד או בית בישראל שלא צריכים כלי עבודה לניקיון. לא צריך להיות בעל מקצוע בשביל זה, לא צריך לבצע מלאכות מכל סוג – תמיד כדאי להשקיע בניקיון ובהיגיינה הביתית והמשרדית. באתר בית סנטר תוכלו למצוא קשת של מכשירים שמיועדים לניקיון – שואבי אבק, שואבי מים, מכונות שטיפה (גרניקומכונות פוליש לרכב, שמתאימים הן לשימוש ביתי והן לשימוש מקצועי ומסחרי.

בכל קטגוריה של מוצרים תוכלו למצוא אפשרויות איכותיות בעלות מאפיינים שונים ופונקציות שונות. למשל בתחום שואבי האבק, תמצאו נתונים שונים של עוצמה, קצב זרימת אוויר, לחץ שאיבה, קיבולת מיכל איסוף ומשקל. יש שואבי אבק תעשייתיים וביתיים, שואבים נטענים שמופעלים על ידי סוללות ליתיום, שואב אבק לרכב, שואב אבק יבש/רטוב – ועוד.

יש לבחור את סוג הכלי שאתם מחפשים ולהמשיך למיין את המוצרים בשלב הבא לפי פרמטרים נוספים. טווח המחירים רחב מאוד כך שכל לקוח פרטי או עסקי יוכל למצוא מה לרכוש. גם מבחר היצרנים השונים בהחלט מגוון – Bosch, Lavor, Hyundai,Karcher  – ועוד. יש להתייחס לכל המאפיינים, האביזרים הנלווים והפונקציות המיוחדות שמציעים המכשירים.

כמו תמיד תוכלו להתייעץ איתנו באופן טלפוני על מנת לרכוש כלי עבודה לניקיון שמתאימים לצרכים שלכם. רכישה מאובטחת מחכה לכם באתר ותקבלו גם אחריות מצד היבואן הרשמי, רכישה ב-6 תשלומים ללא ריבית, משלוח אקספרס עד הבית ושירות לקוחות מקצועי.

בחרת לסנן לפי: כלי עבודה לניקיון
נוספו לאחרונה