מכסחת דשא הינה כלי גינון המיועד לגיזום ולעיצוב הדשא בבתים פרטיים ובמקומות ציבורייים עם שטחי מדשאות קטנים או גדולים. אנו מציעים מגוון של מכסחות דשא חשמליות, עם גובה כיסוח משתנה ומיכל קיבולת דשא גדול.

מכסחת דשא

סוגים של מכסחת דשא

מכסחות הדשא המופעלות על-ידי דחיפה מתחלקות לשני סוגים:

מכסחת דשא חשמלית 

מכסחת דשא חשמלית פועלת על חשמל, ומפעילה מנוע חשמלי שמסובב את הלהבים בכדי לחתוך את הדשא.

מכסחת דשא מכנית 

מכסחת דשא מכנית פועלת על דלק שמדליק את המנוע, בכדי לסובב את הלהבים ולקצוץ את הדשא. בנוסף קיימים גם טרקטורוני כיסוח דשא (רכב קטן עליו מותקנת יחידת כיסוח), בהם משתמשים במדשאות גדולות מאוד.

התאמת מכסחת הדשא לגודל הגינה

כל גינה דורשת טיפול שונה, לכן כדאי להתאים את הסוג של מכסחת דשא שתבחרו לגודל ולצורה של הגינה שלכם. בדקו את תכונת רוחב הכיסוח של המכסחת לפני הקנייה.

  • למדשאות קטנות (עד 50 מ"ר), תספיק מכסחת דשא חשמלית עם רוחב כיסוח של עד 35 סנטימטר.
  • למדשאות בינוניות (עד 150 מ"ר), כדאי שרוחב הכיסוח יהיה בין 35-40 סנטימטרים.
  • למדשאות גדולות (מעל 150 מ"ר) או במקרה שהדשא ממוקם רחוק משקע חשמל, כבר מומלצת מכסחת דשא מכנית (שפועלת על בנזין) עם רוחב כיסוח הגבוה מ- 40 סנטימטר או אפילו טרקטורון כיסוח.

תכונות חשובות נוספות

בנוסף לרוחב הכיסוח של מכסחת הדשא, חשוב גם לבדוק מהי הקיבולת של מיכל הדשא (מיכל האיסוף) שלה. גודל זה נע בין 35-50 ליטר. כמה שמיכל האיסוף יהיה יותר גדול כך תוכלו לכסח יותר “קילומטרז” של דשא בלי לעצור בכדי לרוקן את המיכל. אם יש לכם חלקת דשא קטנה בכניסה לבית, המיכל הקטן בהחלט יספיק לכם וגם תחסכו בעלות הקניה, אך אם אתם מתכוונים לכסח מדשאה גדולה כדאי כבר לשקול קניית מכסחת דשא עם מיכל איסוף גדול יותר.

כל מכסחת דשא קוצצת את הדשא בגובה מסויים, חלק מהמכסחות באות עם אפשרות לגובה כיסוח משתנה, בדר"כ 20-70 מ"מ. אם אתם מתכוונים לעבוד עם סוגי דשא שונים יכול להיות שתרצו לכסח כל אחד מהם בגובה אחר, ותכונה זו תהיה חשובה בבחירת מכסחת דשא מתאימה.

הוראות בטיחות בעבודה עם מכסחת דשא

להבי המכסחת חדים מאוד ולכן יש לנהוג ביתר זהירות בעת ההפעלה והעבודה עם מכסחת דשא חשמלית או מכנית:

  • יש לנעול נעליים סגורות בעבודה עם מכסחת הדשא.
  • כל טיפול במכסחת, כמו ריקון מיכל האיסוף או ניקוי, ייעשה אך ורק כשהמנוע מכובה והלהבים חדלו מלהסתובב.
  • אין לתת לילדים מתחת לגיל 16 להשתמש במכסחת דשא.
  • מומלץ להרכיב ציוד הגנה לעיניים ולאוזניים.
  • בכדי למנוע פציעות מחפצים עפים, לפני הקיסוח יש להרים את כל המכשולים המצויים על המדשאה, כגון אבנים, צעצועים ולכלוכים שונים המונחים על הדשא.

מכסחת דשא חשמלית

מכסחת דשא חשמלית הפכה לבחירה הפופולרית של אנשים רבים, ויש לכך סיבות רבות. בראש ובראשונה, מכסחת דשא שכזו היא שקטה משמעותית ממכסחות הבנזין – מדובר על יתרון עצום, שכן מכסחות ידועות ברעש הרב שלהן. כמו כן, תחזוקה של מכסחת דשא חשמלית היא הרבה יותר פשוטה, ולא דורשת החלפת של בנזין, שימון ועבודת תחזוקה תובענית. בכל הנוגע לדיוק העבודה ולאיכותה, אין הבדל בין שתי האופציות, ולכן קל לומר שהמכסחת החשמלית היא עדיפה כמעט בכל אספקט עליו מסתכלים. 

 

אילו מכסחות דשא חשמליות תמצאו בבית סנטר

מכסחות חשמליות נבדלות זו מזו בכמה קריטריונים, כשאחד מהם הוא עוצמת המנוע – ככל שהמנוע גדול יותר, כך המכסחת עוצמתית יותר ומאפשרת זמן עבודה ארוך יותר. ב"בית סנטר" תמצאו מגוון גדול של מכסחות חשמליות, ותוכל למצוא את זו המתאימה ביותר עבורכם ועבור החצר שלכם:

 

 

  • מכסחת דשא חשמלית BLACK+DECKER: מכסחת מקצועית ואיכותית עם ארבע דרגות כיסוח ושנתיים אחריות על ידי היבואן. מגיעה בכמה דגמים: עם הספק של של 1600W לגינות בגודל עד 200 מ"ר; עם הספק של 1,800W לגינות עד גודל 300 מ"ר; עם הספק של 1400W, לגינות של עד 100 מ"ר; ועם הספק של 1,200W לגינות של עד 50 מ"ר. 
  • מכסחת דשא חשמלית ROTAK: מכסחת חשמלית במשקל נמוך מאוד – 6.8 ק"ג בלבד! המכסחת עובדת בשלושה מצבים, בעלת הספק של 1,200W ובעלת מיכל איסוף בעומק 31 ליטר ומסרק דשא. ישנו דגם נוסף של ROTAK עם הספק של 1,300W ומשקל של 11 ק"ג. 
  • מכסחת דשא SKIL: מכסחת בעלת מנוע רב עוצמה והספק של 1300W. המכסחת כוללת מיכל איסוף של 30 ליטר, ידית אחיזה רכה לעבודה נוחה ושלושה מצבי כיסוח. כמו כן, כוללת שיטת אחסון ייחודית וחסכונית.
  • מכסחת דשא חשמלית GC-EM: מכסחת בעלת הספק של 1000W, קיבולת של 25L איסוף, רוחב כיסוח של 300 מ"מ ושלושה מצבי כיסוח.
  • מכשיר לניקוי דשא סינטטי: היום דשא סינטטי הוא גם פופולרי מאוד, אך החיסרון שלו שהוא מתלכלך במהרה וקשה לניקוי. המכשיר הזה מאפשר ניקיון לדשא סינטטי (וגם רגיל) וכן ניקוי שבילים ומדרכות. הוא חזק ועוצמתי, עם מברשת קשיחה, וכן הוא מתקפל וקל לאחסון. 

 

 

מכסחות דשא חשמליות קונים רק בבית סנטר!

אם אתם מחפשים מכסחות חשמליות, איכותיות ומקצועיות, בבית סנטר תמצאו מגוון איכותי ומשתלם של המכסחות המובילות בשוק החשמלי. כל המכסחות כוללות אחריות על ידי היבואן הרשמי, ומגיעות עד אליכם במשלוח אקספרס חינם.

בית סנטר היא החברה המובילה בשוק “עשה זאת בעצמך”. אצלנו תמצאו כלי עבודה מקצועיים איכותיים של היצרניות המובילות וכלים לעבודה עצמאית בבית ובגינה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהתאים אתכם את המכסחת המתאימה לכם ביותר!