החלפת גוף חימום בטוסטר



טוסטרים מצויים כמעט בכל מטבח. מדובר למעשה במיני תנורים חשמליים בתוכם ניתן לחמם כמויות קטנות יחסית של מזון, להפשיר לחם, להכין טוסטים עם או בלי דברים עליהם ועוד.
עלפי רוב נעשה שימוש רב יחסית בטוסטר, לעיתים קרובות על בסיס יומיומי. מי שמקפידים לנקות כהלכה את הטוסטר יגלו שהוא מאריך ימים וניתן להשתמש בו למשל שנים רבות. טוסטר שמטופל היטב ונותר נקי דיו יחדל לפעול רק כאשר אחד מגופי החימום שבו נשרף (חדל מלפעול). בדרך כלל ישנו גוף חימום אחד למעלה ואחד למטה. מי שלהם נטייה לביצוע עצמי של תיקונים בבית ישמחו לדעת שאין הכרח להחליף טוסטר שגוף חימום בו נשרף, ניתן להחליף את גוף החימום ולהמשיך להשתמש במכשיר עוד תקופה ארוכה.

 

כלים להם תזדקקו
החלפת גוף חימום בטוסטר מתחילה בפירוק גוף החימום שנשרף, לצורך כך תצטרכו לפרק את הטוסטר עצמו כדי להגיע אל גוף החימום. פירוק הטוסטר יבוצע באמצעות מברג, עדיף כזה בעל ראשים מתחלפים כך שניתן להתקין ביט מתאים לסוג הברגים בהם בחר להשתמש יצרן המכשיר. ייתכן שתצטרכו גם פלייר ואולי אפילו רצט עם בוקסה קטנה (למקרה שיש אומים קטנים או ברגים עם ראש דמוי אום).

 

פירוק גוף החימום הישן
זכרו שמדובר במכשיר שאם לא תצליחו להחליף את גוף החימום בו הוא ייזרק ממילא לפח לכן אל תחששו לפרק אותו אולם עשו זאת באופן מסודר כך שיהיה קל להרכיבו חזרה. פרקו את הדפנות ו/או התחתית עלפי הצורך, שימרו במסודר את כל הברגים והחלקים שפורקו.
כשהגעתם לגוף החימום השרוף נתקו אותו והוציאו אותו החוצה. כעט יהיה עליכם למצוא היכן ניתן לרכוש גוף חימום חלופי מתאים, ישנם בתי עסק המתמחים באספקת גופי חימום למיניהם או שניתן לפנות לנציגי היצרן / היבואן.

 

הרכיבו את גוף החימום החדש
תוך ביצוע כל הפעולות שבוצעו בפירוק בסדר הפוך קבעו את גוף החימום החדש למקומו והרכיבו את כל המכשיר סביבו חזרה באופן מושלם. אם ניתן הפעילו בזהירות ולזמן קצר את הטוסטר עוד טרם הורכב כדי לוודא שגוף החימום החדש הותקן כראוי ושהוא פועל