חמישה פרויקטי DIY כיפיים שתוכלו לקחת על עצמכם לקראת חג האביב

אם אתם חובבי פרוייקטים ומבינתכם “”he-IL">ניקיונות האביב" לא גורמים רצון עז לאחוז במטלית או שואב אבק - יש לנו כמה רעיונות עבורכם, לפרוייקטים בסגנון DIY שכל בית זקוק להם, ויגרמו גם לכם הרגשה של התחדשות אביבית נעימה.

תחזוקה שוטפת - תמיד צריך

זה הזמן למרוח את עצי הפרגולה והגדר בלכה או שמן מתאים, להכין את בידוד הבית לקראת המיזוג שתיכף נתחיל להשתמש בו ולאטום חלונות, ואולי אפילו לסייד מחדש - “”he-IL">סתם" בלבן או בצורה אמנותית, את חדרי הבית.

סיוד וצביעה מחדש - לא חייב להיות עבודה משמימה

אם הגיע הזמן להקנות מראה מחודש לקירות הבית שלכם - אנחנו מציעים להתחיל בניקוי יסודי של הקירות (כן כן, עם ספוג לניקוי כלים, מים חמימים וסבון). סתימת חורים המסמנים מיקומים ישנים של מסמרים, מיתדים (דיבלים) וכדומה - כל אלה עשויים להקנות מראה חדש ומפתיע לקירות שלכם. אל תשכחו, שאם אתם מעוניינים לחדש את מראה הקירות אבל סיוד הקירות כבד עליכם - תוכלו לצבוע רק קיר אחד בגוון מעניין או להשתמש במדבקות טפט לקיר על מנת לקבל שינוי מרענן למראה הכללי של החדר.

חדשו רהיטי עץ בבית

יש לכם רהיטי עץ ישנים? פסח הוא זמן נפלא לחדש אותם. שיוף וצביעה מחדש, ואולי חידוש של ריפוד עבורם, יכולים להקנות להם מראה חדש לגמרי.

החליפו כלי עבודה שלא משרתים אתכם עוד

לא פעם הזכרנו את היתרונות שבעבודה עם סט כלים תואם. זה הזמן לעבור על ארון כלי העבודה שלכם ולחשוב - מה כבר בכלל לא עובד? איזה כלי הוא לא מספיק טוב עבורכם? איזה כלי מקולקל ודורש תיקון ואיזה כלי כדאי לזרוק ולהחליף? אם אתם מהמבורכים המקבלים מתנות בשולחן הסדר - זו אולי הזדמנות לא רעה בכלל לנצל את כוונת המשפחה לפנק אתכם, ולבקש מתנות לארגז כלים חדש, מסודר ומדוגם..

אקססורייז

תמיד כיף להחליף ישן בחדש, ולא חייבים להחליף את הבית כולו או את הריהוט ה“”he-IL">כבד“. ”he-IL">גם החלפת שולחן הכתיבה שלכם, המיטה או פינת האוכל - או אפילו החלפה של פריטים קטנים שמדברים אליכם, יכולה לעשות שינוי גדול. חג אביב שמח!