שיפוץ חדר האמבטיה בפחות מ 1,000 ש"ח - בשיטת עשה זאת בעצמך

אם חדר האמבטיה שלכם כבר לא מוצא חן בעיניכם, אבל אין לכם תקציב מטורף להשקיע בשיפוץ, הריסה ובניה מחדש של חדר אמבטיה מפואר שיהיה בדיוק לטעמכם - קבלו מספר טיפים עבור אנשי ה“”he-IL">עשה זאת בעצמך" שאוהבים פרוייקטי שיפוץ קלים ויאפשרו לכם, בקצת תכנון וקצת עבודה, ובתקציב דל, להשיג חדר אמבטיה לא רע בכלל.

הריצוף והחיפוי

כנראה שאחת ההוצאות הגדולה בשיפוץ חדרי אמבטיה היא עבור אריחי קרמיקה לריצוף ולחיפוי - השקעה גדולה. חשוב להגיד, אם החיפוי והריצוף תקינים אבל הם לא לטעמכם, שיש הרבה מה לעשות על מנת “”he-IL">לשפץ" אריחי קרמיקה קיימים. ניתן ליצור חיפוי מעל אריחי הקרמיקה (למשל, באמצעות פלטה של זכוכית), לצבוע בצבעי אפוקסי עמידים למים, ואם כבר בחרתם להחליף את החיפוי - תוכלו לבחור בחיפוי רק בחצי גובה וכך לחסוך כמחצית מעלות האריחים. כך, תוכלו להשתמש בחיפוי אריחי הקרמיקה כפתרון פונקציונאלי לשם הגנה על הקיר מרטיבות, ובחצי העליון של הקיר להשתמש בצבע דוחה מים המתאים לשימוש בחדרים רטובים.

ארונות ופרזול

אם הארונות שלכם משמשים אתכם היטב אבל המראה שלהם מיושן או שהוא כבר לא מוצא חן בעיניכם, תוכלו להחליף את מראה ארונות האמבט ממש באופן דרסטי על ידי צביעת ארונות האמבט או הדבקה של טפט / מדבקה ייעודית מעל דלתות הארונות והחלפה של ידיות הארונות. באותו האופן, ניתן להחליף או לצבוע את הכיור והברזים, ולהשיג מראה חדש ונוצץ מבלי להחליף את כל ארונות האמבט או להיכנס לתהליך שיפוץ מרחיק לכת.

ציפוי מחדש של האמבט

אם האמבט שלכם הוא בעל מראה משומש, תוכלו לצפות אותה מחדש. על ידי ציפוי מחדש של אותו האמבט שיש לכם, תשיגו מראה חדש לגמרי של האמבט בעלות שולית יחסית.

וכמובן, האביזרים

החלפה של הכוסות למברשות שיניים, מתקן המגבות והאביזרים האחרים בחדר האמבט לאביזרים מעוצבים יותר, תעשה גם היא שינוי גדול במראה הכללי של חדר האמבט. תוכלו לאבזר את חדר האמבט שלכם באופן מפנק יותר עם תוספת של ארון לבקבוקי סבון ושמפו, מתקן ייבוש (או אפילו לחימום) של מגבות, ועוד.