ארגז כלים dewalt

 

כל מי שמחפש פתרון אחסון לכל כלי העבודה שברשותו, בין אם מדובר בשימוש ביתי צנוע ובין אם מדובר באיש מקצוע, צריך לבחון את האופציה של ארגז כלים dewalt, או ליתר דיוק אחד מארגזי הכלים של החברה המובילה שרכשה לעצמה מוניטין גבוהים בכל הקשור לפתרונות אחסון לכלים, ואשר מציעה מבחר רחב של ארגזי כלים, אורגנייזרים, עגלות נשיאה ופתרונות מודולריים שונים – וכולם חזקים ועמידים עד מאוד.

 

ההיסטוריה של dewalt

 

חברת dewalt נוסדה בשנת 1924, על ידי ריימונד די-וולט, מי שאגב אחראי להמצאה חשובה אחרת בתחום כלי העבודה: מסור גרונג למשל (שבו עושה שימוש כל מי שזקוק לניסור בזווית ספציפית). כבר בשנים הראשונות עשתה החברה, ששכנה בפנסילבניה שבמזרח ארה"ב (המדינה שבה הוכרזה עצמאותה של המעצמה הגדולה בעולם, אגב), חיל – ובמהלך מלחמת העולם השנייה, כשנוצר ביקוש עז לכלים וציוד מלחמתי והגנתי גם יחד, ביצעה דיוולט קפיצת מדרגה של ממש והפכה לשם דבר בארה"ב.

ב- 1953 התרחבה פעילות החברה גם לקנדה, ב- 1960 הפכה די וולט לחברת בת של סטנלי בלק אנד דקר, ומאז ועד היום לא מפסיקים היקפי הפעילות שלה להתרחב – דיוולט מפתחת כל העת כלים חדשים ומוצרים מתקדמים (כך למשל היא הציגה ב- 1994 מקדחה מהפכנית שלא נופלת ברמתה מכל מקדחה בוש שהיא), המפעל שלה גדל משמעותית ובאופן טבעי גם הרווחים צומחים.

ארגז כלים dewalt הוא מוצר שעומד בסטנדרטים הגבוהים של החברה, ובהתאם זוכה לפופולאריות רבה הן בקרב חובבים והן בקרב אנשי מקצוע ותיקים.

 

המודולריות של ארגזי הכלים של dewalt

 

אחת התכונות החשובות ביותר של ארגז כלים dewalt היא היותו מודולרי – כלומר ניתן לערום מספר ארגזים אלה על אלה כשנדרש פתרון אחסון גדול יותר (ובמקרים רבים היקף כלי העבודה הולך ועולה עם השנים שכן באופן טבעי נרכשים כל העת כלי עבודה חדשים).

 

נפח, מידות ומספר תאי אחסון

 

באופן טבעי “ארגז כלים dewalt” הוא שם כולל למבחר דגמים, הנבדלים זה מזה בנפח, במידות ובמספר תאי האחסון.

כך למשל ישנו דגם שמידותיו הן 17 על 31 על 44 ס"מ, דגם אחר מעט גדול יותר שמידותיו הן 22 על 30 על 50 ס"מ, וגם מערכת אחסון גדולה במיוחד הכוללת 3 ארגזים – גדול, קטן ובינוני – הנערמים זה על זה על עגלת נשיאה.

בנוסף ישנה חלוקה פנימית שונה בכל דגם (למשל דגמים בעלי כוסות לברגים, דגמים בעלי 6 תאים, דגמים בעלי 4 תאים וכו’).

דוגמה לדגם ספציפי היא dewalt 17803: רוחבו 44 ס"מ, אורכו 31.4 ס"מ והעומק שלו – 176 מ"מ. ארגז כלים dewalt זה מסוגל לשאת עד 7.5 ק"ג, יש לו 6 כוסות ומגירה אחת, והגוף שלו עשוי פלסטיק קשיח במיוחד המקנה לו עמידות גבוהה. בנוסף ניתן לנעול אותו על מנת להגן על כלי העבודה שבתוכו מפני ידיים חמדניות.

 

איך לבחור ארגז כלים?

 

המבחר הרחב של ארגזי כלים של חברת dewalt, כמו גם עגלות הנשיאה והאורגנייזרים הרבים, מאפשרים לכל אחד למצוא בדיוק את הארגז האופטימלי בהתאם לכמות כלי העבודה שבאמתחתו ולסוג כלי העבודה – אבל לפעמים מנעד רחב מאוד של אפשרויות עלול גם לבלבל.

כשרוכשים ארגז כלים, בין אם של חברת dewalt ובין אם של יצרן אחר, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שיובילו אתכם אל הרכישה המיטבית עבורכם, כשבעיקר כדאי להעדיף פתרונות מודולריים שיאפשרו לארגז הכלים שלכם לצמוח יחד איתכם.

עוד חשוב לוודא מה משך האחריות הניתנת על הארגז ובאילו מקרים היא תקפה.